BIST 100
14.095,04 2,56%
DOLAR
46,2647 0,14%
EURO
53,5993 0,08%
GRAM ALTIN
6.257,73 0,01%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,77 -0,30%
BITCOIN
63.784,00 0,70%
GBP/TRY
62,0975 0,14%
EUR/USD
1,1576 -0,02%
BRENT
87,07 -3,66%
ÇEYREK ALTIN
10.231,39 0,01%
12 Haziran 2026 - 11:59 SERGİDE BİR ARAYA GELDİLER
11 Haziran 2026 - 19:33 VALİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ YAPTI
11 Haziran 2026 - 11:34 ILIKSU SEFERLERİ BAŞLIYOR
10 Haziran 2026 - 20:39 BAŞKAN ÖZTÜRK’TEN YOĞUN MESAİ
10 Haziran 2026 - 20:30 SORUNLARI DİNLEDİ
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °

DOĞALGAZ MI, BEDAŞ MI, BELEDİYE Mİ?

lokman bedaş1

Kent merkezi ve mahallelerde, ana yollarda yapılan elektrik hatlarının yer altına alınması çalışmaları tüm hızla devam ediyor.

Firma çalışmalarını bir anda 3-5 yerde devam ederken, doğal olarak hem trafik, hem birçok durumlarda vatandaş mağdur oluyor.

Birçok mahalle ve diğer yerleşim alanlarında elektrik ve doğalgaz çalışmalarından sonra açılan kanallar kapatıldıktan sonraki kapatma ve asfaltlama işinin sorumluları kim? Belediye mi, BEDAŞ mı, Doğalgaz firması mı?

Çünkü çalışmalar bitince kapatılan kanallar tam oturmadan üzerine dökülen asfaltlar kalktı, yağan yağmurlarla birlikte yama yapılan asfaltlar patladı. Kapanan kanallardaki kum ve çakıllar yağmurlarla birlikte hem yollar, hem açılıp kapatılan alanlar araçlara ve vatandaşlara kabus yaşatır oldu. Araçlarda ne ön takım, ne de amortisör kaldı.

Çukurlardan kaçan araç sürücüleri birçok kazalara sebebiyet veriyor.

Başta Belediye yetkililerine sesleniyoruz; alt yapı çalışmalarını bitiren BEDAŞ ve doğalgaz firmalarının işlerini düzgün yapmaları konusunda denetimlerinizi sıklaştırın, gerektiğinde de görevlerini layıkıyla yapmayanlara cezai işlem uygulanmalıdır. Eskiden olduğu gibi Belediye ve Zonguldak şehrinin sahipsiz olmadığını bilmeliler.

 

 

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?