BIST 100
14.095,04 2,56%
DOLAR
46,2647 0,14%
EURO
53,5993 0,08%
GRAM ALTIN
6.257,73 0,01%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,77 -0,30%
BITCOIN
63.784,00 0,70%
GBP/TRY
62,0975 0,14%
EUR/USD
1,1576 -0,02%
BRENT
87,07 -3,66%
ÇEYREK ALTIN
10.231,39 0,01%
12 Haziran 2026 - 11:59 SERGİDE BİR ARAYA GELDİLER
11 Haziran 2026 - 19:33 VALİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ YAPTI
11 Haziran 2026 - 11:34 ILIKSU SEFERLERİ BAŞLIYOR
10 Haziran 2026 - 20:39 BAŞKAN ÖZTÜRK’TEN YOĞUN MESAİ
10 Haziran 2026 - 20:30 SORUNLARI DİNLEDİ
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °

TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI

sözleşme

Zonguldak Belediyesi ve Belediye-İş Sendikası arasında,
toplu iş sözleşmesi imzalandı. Belediyenin 
kadrolu işçilerini kapsayan toplu iş sözleşmesi imza törenine; Zonguldak
Belediye Başkanı Dr. Ömer Selim Alan, Belediye İş Sendikası Başkanı Osman
Karataş, komisyon üyeleri ve sendika temsilcileri katıldı. Başkanlık makamında
yapılan imza töreninde Belediye İş Sendikası Başkanı Osman Karataş,
gerçekleştirilen toplu iş sözleşmesinin tüm kazanımları ile hayırlı uğurlu
olmasını temenni ederek, emeğin ve emekçinin yanında olan Belediye Başkanı Dr.
Ömer Selim Alan’a teşekkür etti.

“BAŞKANIMIZA GÜVENİYORUZ”

Karataş, Belediye İş Sendikası ve Zonguldak Belediyesi
arasında yapılan toplu iş sözleşmesinde 3’üncü oturumda anlaşmaya vardıklarını
belirterek, “Bu süreçte komisyondaki katkı veren arkadaşlarımıza ve Sayın
Belediye Başkanımıza emeğe ve emekçiye göstermiş olduğu saygı dolayısıyla
teşekkür ediyorum. Gerçekten güzel bir zamla bu sözleşmeyi sonuçlandırdığımız
için mutluyuz. Bu sözleşme, belediyemizin kadrolu işçilerini kapsıyor.
2020-2021 yılları için toplamda 16 zam yapıldı. 6’ncı aydan sonra da şirket
personeli olarak çalışan arkadaşlarımızın durumunu yeniden düzenleme yapıp,
inşallah masaya oturacağız. Belediye Başkanımıza inanıyor ve güveniyoruz.”
dedi.

“EMEĞİN VE EMEKÇİNİN YANINDAYIZ”

Zonguldak Belediye Başkanı Dr. Ömer Selim Alan ise güzel
bir sözleşme olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi: “Komisyonumuz ile beraber
sendika temsilcilerimiz belli bir süreden beri toplu sözleşme için zaman
harcıyorlar. En son toplantıda biz de olduk ve son noktayı koyduk. Güzel bir
sözleşme oldu. Komisyondaki mesai arkadaşlarıma, sendika temsilcisi
arkadaşlarıma ve Sendika Başkanımıza teşekkür ediyorum. İşçilerimizin haklarını
korumak için elimizden geleni yaptığımıza inanıyorum. Onlar için iyi bir kazanım
oldu. İnşallah, ilerleyen zamanlarda daha iyi sözleşmelere imza atarız. Günümüz
şartlarına baktığımız zaman, işçilerimiz açısından gayet olumlu bir sözleşme
olduğu düşüncesindeyim. Temmuz ayında diğer işçilerimiz ile yapacağımız
sözleşme de çok önemli. Şimdiden de onun hazırlıklarını yapıyoruz. Biz her
zaman emeğin, emekçinin yanındayız. Mesai arkadaşlarımızın her türlü haklarını
korumak için belediyemizin bütün imkânlarını seferber ediyoruz. Arkadaşlarımız
da sağolsunlar bunların karşılığını veriyorlar. Toplu iş sözleşmemizin
hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.” şeklinde konuştu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?