
Dünyanın birçok ülkesinde etkili olan ve Türkiye’de de
görülen Koronavirüs salgınına karşı ilgili Bakanlıklar tüm önlemlerini alıyor.
Belediyeler ve ilgili kurumlar dezenfekte çalışmalarını
sürdürürken, Zonguldak’ta bazı özel işletmeler, kebapçı ve restoranlar da
Koronavirüse karşı kendi imkanlarıyla dükkanlarını her ihtimale karşı
ilaçlatıyorlar.
Zonguldak’ta faaliyet gösteren Yöremce Pide Kebap Salonu
da anlaştığı bir firma ile her ay mutat yaptığı ilaçlama işleminden sonra bu
kez de Koronavirüs tedbiri olarak salonda dezenfekte çalışması yapılarak, tüm
özel işletmelere de örnek oldu.
Yöremce Pide Kebap Salonu yetkilisi, “İşletmemizin
detaylı bir şekilde dezenfekte edilmiştir.
Unutmamak gerekir ki; En büyük hijyen kişisel
temizliktir” dedi.
