
Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Yönetim Kurulu,
Koronavirüs, Covid-19 teşhisiyle bir süredir hastanede tedavi altında olan
Madenci Kemal Soytürk’ün vefatı nedeniyle bir başsağlığı mesajı yayınladı.
Mesajda, “Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Üzümez Müessese
Müdürlüğü’nde çalışan değerli arkadaşımız Elektrik Teknikeri Kemal Soytürk,
Covid-19 teşhisiyle tedavi görmekte oldu hastanede 8 Nisan 2020 tarihinde vefat
etmiştir.
Büyük bir üzüntü içindeyiz.
Kemal Soytürk’e Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve
camiamıza başsağlığı dileriz.
Bir kez daha, tüm madencilerimizden ve
vatandaşlarımızdan, Koronavirüs salgınına karşı yapılan tüm uyarılara
uymalarını istiyoruz.
EVDE KAL MADENCİ” denildi.
