BIST 100
14.081,22 2,46%
DOLAR
46,2639 0,14%
EURO
53,5925 0,07%
GRAM ALTIN
6.264,96 0,12%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,76 -0,32%
BITCOIN
63.774,00 0,69%
GBP/TRY
62,0962 0,14%
EUR/USD
1,1574 -0,03%
BRENT
87,35 -3,35%
ÇEYREK ALTIN
10.243,21 0,12%
12 Haziran 2026 - 11:59 SERGİDE BİR ARAYA GELDİLER
11 Haziran 2026 - 19:33 VALİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ YAPTI
11 Haziran 2026 - 11:34 ILIKSU SEFERLERİ BAŞLIYOR
10 Haziran 2026 - 20:39 BAŞKAN ÖZTÜRK’TEN YOĞUN MESAİ
10 Haziran 2026 - 20:30 SORUNLARI DİNLEDİ
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °

“BÜYÜK BİR ÜZÜNTÜ İÇİNDEYİZ”

üzüntü

Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Yönetim Kurulu,
Koronavirüs, Covid-19 teşhisiyle bir süredir hastanede tedavi altında olan
Madenci Kemal Soytürk’ün vefatı nedeniyle bir başsağlığı mesajı yayınladı.

Mesajda, “Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Üzümez Müessese
Müdürlüğü’nde çalışan değerli arkadaşımız Elektrik Teknikeri Kemal Soytürk,
Covid-19 teşhisiyle tedavi görmekte oldu hastanede 8 Nisan 2020 tarihinde vefat
etmiştir.

Büyük bir üzüntü içindeyiz.

Kemal Soytürk’e Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve
camiamıza başsağlığı dileriz.

Bir kez daha, tüm madencilerimizden ve
vatandaşlarımızdan, Koronavirüs salgınına karşı yapılan tüm uyarılara
uymalarını istiyoruz.

EVDE KAL MADENCİ” denildi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?