BIST 100
13.694,19 -1,28%
DOLAR
46,0552 0,07%
EURO
53,0887 -0,78%
GRAM ALTIN
6.409,16 -3,23%
FAİZ
43,69 0,90%
GÜMÜŞ GRAM
100,37 -8,23%
BITCOIN
60.675,00 -1,54%
GBP/TRY
61,4726 -0,72%
EUR/USD
1,1522 -0,77%
BRENT
93,09 -2,04%
ÇEYREK ALTIN
10.478,98 -3,23%
Zonguldak Parçalı Az Bulutlu
Zonguldak hava durumu
18 °
  • ANASAYFA
  • Genel
  • “VALİMİZE VE KAYMAKAMIMIZA TEŞEKÜR, EREĞLİ BELEDİYESİNE TEESSÜF EDİYORUZ”

“VALİMİZE VE KAYMAKAMIMIZA TEŞEKÜR, EREĞLİ BELEDİYESİNE TEESSÜF EDİYORUZ”

valimize

Türk-Sağlık-Sen Zonguldak Şube Başkanı Arzu Kara, Kdz. Ereğli’de
ikamet eden Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde görevli
sağlık çalışanlarının Koronavirüs tedbirleri kapsamında ilçeler arası giriş
çıkışlarda sorun yaşadıklarını belirterek, geçtiğimiz günlerde Ereğli Belediye
Başkanı Halil Posbıyık’a servis desteği çağrısında bulunmuştu.

Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş ve Kdz. Ereğli Kaymakamı
İsmail Çorumluoğlu’nun sorunu çözdüğünü belirten Kara, Ereğli Belediyesi’nin
duyarsızlığına tepki gösterdi.

Vali Bektaş ve Kaymakam Çorumluoğlu’na teşekkür eden
Kara, şunları söyledi.

“EREĞLİ BELEDİYESİNE TEESSÜF EDİYORUZ”

“Üniversite hastanemizde görev yapan Kdz.Ereğli ilçemizde
ikamet eden Sağlık çalışanı Arkadaşlarımızın Hastaneye ulaşımında olası  sorunları 
yaşamaması  için, Kdz.Ereğli
Belediyesine müracaat ederek 1 adet servis aracı talep ettik.

Bu zor günlerde Sağlık Çalışanlarımız için istediğimiz
Servis Aracı tahsisi ile ilgili talebimiz ne yazık ki dikkate alınmadı. Kdz.
Ereğli Belediyesinin bu zor günlerimizde sağlık çalışanlarının taleplerine
duyarsız kalmasına bir anlam veremiyoruz.

Servis Aracı talebimiz konuyu ilettiğimiz Kdz.Ereğli  Kaymakamlığı tarafından ivedilikle dikkate
alındı.

Sağlık Çalışanı Arkadaşlarımız bugün itibariyle
Kaymakamlık tarafından tahsis edilen Servis aracı ile Üniversite hastanesine
ulaşımlarını sağladılar.

Bu konuda gerekli hassasiyeti gösteren Sayın Valimiz
Erdoğan Bektaş ve Kdz Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu’na Sağlık çalışanlarımız
adına teşekkür ederiz. 

Pandemi ile savaşta en ön safta mevzi alan Sağlık
Çalışanlarımızı görmezden gelenleri kınıyor, Yardımcı olanlara sonsuz teşekkürlerimizi
sunuyoruz” dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?