BIST 100
13.869,12 1,28%
DOLAR
46,1015 0,10%
EURO
53,2189 0,25%
GRAM ALTIN
6.402,76 -0,10%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
100,77 0,40%
BITCOIN
63.799,00 3,15%
GBP/TRY
61,5319 0,10%
EUR/USD
1,1534 0,10%
BRENT
94,64 1,67%
ÇEYREK ALTIN
10.466,65 -0,12%
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °
  • ANASAYFA
  • Genel
  • KARA: NÖBET PARALARINI ÖDEMEYİ DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ?

KARA: NÖBET PARALARINI ÖDEMEYİ DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ?

hhhhh

Türk Sağlık-Sen Zonguldak Şube Başkanı Arzu Kara, Bülent
Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde yaşanan nöbet paralarının 3
aydır ödenmediğini belirterek, çalışanların Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarına
ait ücretlerini alamadığını söyledi.

“Üniversitede görev yapan sağlık çalışanlarımız adına bir
kez daha yöneticilere sesleniyoruz; çalışanın emeğinin karşılığını hemen
ödeyin, geciktirmeyin. Salgınla uğraşan kahramanları türlü türlü meselelerle
yormayın, üzmeyin” diyen Arzu Kara yaptığı yazılı basın açıklamasında şunları
ifade etti.

“ÇALIŞANIN EMEĞİNİN KARŞILIĞINI HEMEN ÖDEYİN, GECİKTİRMEYİN”

“Sağlık çalışanlarının alın terinin kurumadan ödenmesi
gerektiği, hak ettikleri değerin en iyi şekilde gösterilmesi lazım gelen
zamanlardan geçiyoruz. Fakat ne yazık ki gereken özen gösterilmiyor, hassasiyet
çalışandan esirgeniyor.

Bunun son bir örneğini de Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp
Fakültesi Hastanesinde yaşıyoruz. Ay bitince ödenmesi gereken nöbet ücretleri
her ne hikmetse 3 aydır ödenmemiştir. Çalışanlar Haziran, Temmuz ve Ağustos
ayına ait ücretlerini alamamışlardır.

Buradan hastane yönetimine sesleniyoruz, hiçbir şey
çalışanın emeğinin karşılığını vermemenin bahanesi olamaz. Bir kurumda
öncelikli çalışanın hakkıdır.

Mevzuatta açıkça neyin ne zaman ödenebileceği yazarken
bunu hiçe sayarak ödeme yapılmaması kabul edilemezdir.

İdarecilerimiz başka meselelerle meşgul olmak yerine
çalışanın hakkını teslim etmeyi düşünmelidirler, bunun için çaba içinde
olmalıdırlar.

Salgın sürecinde hayatını ortaya koyarak kahramanca bir
hizmet sunulan sağlık çalışanlarına ekstra ücretler, maaş zammı gibi düzenlemelerin
verilmesi gereken bir dönemde rutin nöbet ücretini bile ödenmemesinin izahı
olamaz.

Üniversitede görev yapan sağlık çalışanlarımız adına bir
kez daha yöneticilere sesleniyoruz; çalışanın emeğinin karşılığını hemen
ödeyin, geciktirmeyin. Salgınla uğraşan kahramanları türlü türlü meselelerle
yormayın, üzmeyin.”

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?