BIST 100
14.071,80 2,39%
DOLAR
46,2605 0,13%
EURO
53,6175 0,12%
GRAM ALTIN
6.276,32 0,30%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,91 -0,16%
BITCOIN
63.699,00 0,57%
GBP/TRY
62,0974 0,14%
EUR/USD
1,1583 0,04%
BRENT
86,89 -3,86%
ÇEYREK ALTIN
10.261,78 0,30%
12 Haziran 2026 - 11:59 SERGİDE BİR ARAYA GELDİLER
11 Haziran 2026 - 19:33 VALİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ YAPTI
11 Haziran 2026 - 11:34 ILIKSU SEFERLERİ BAŞLIYOR
10 Haziran 2026 - 20:39 BAŞKAN ÖZTÜRK’TEN YOĞUN MESAİ
10 Haziran 2026 - 20:30 SORUNLARI DİNLEDİ
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °

O KATIRLAR EMEKLİYE AYRILDI

at

Zonguldak Belediyesi bünyesinde, yıllarca kent merkezi ve
mahallelerde çöp toplama işinde çalıştırılan 11 adet katır emekli oldu.

Katırların emekliye ayrılması dolayısıyla tören
düzenlendi. Törende konuşan Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, emekliye ayrılan
katırların isteyen vatandaşlara verileceğini söyledi.

Zonguldak Belediyesi emekliye ayrılan 11 katır için
Çaydamar Mahallesi’nde bulunan temizlik işleri Müdürlüğü’nde tören düzenlendi.

11 katırın emeklilik töreninde konuşan Belediye Başkanı
Ömer Selim Alan; “Bugün gün 11 emekler katırımızı emekli etmek için buradayız.
Coğrafya, kaderdir sözünden yola çıkarak uzun yıllar bizlerle beraber
Zonguldak’ın yükünü sırtlayan ve bizlere destek olan emektar katılarımıza artık
daha rahat bir yaşam için emekliye ayırıyoruz. Uzun yıllar kar, kış yağmur,
çamur demeden sıcak soğuk demeden mesai arkadaşlarımız ile birlikte beş
mahallemizde merdivenlerden ve dik bayırlardan gece saat 23.00’de başlayarak
günün ilk ışıklarına kadar Zonguldak’ın temizliği için bizim yükümüzü
sırtımızdan aldılar. Biz de şimdi onların yüklerini sırtlarından alıyoruz.”
diyerek, “Katırlarımızın hizmet verdiği beş mahallede çöp taksiler hizmet
verecek. Bunun için mahallelerimize 70 adet çöp konteynırı kondu.” dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?