
AK Parti Zonguldak il Başkanlığı’nın 8 Şubat 2021
Pazartesi günü Site Kapalıspor Salonu’nda yapılacak 7’nci il kongresinde mevcut
il Başkanı Zeki Tosun’un 3. Dönemi ve Genel Merkezin adayı olarak yeniden
seçilecek.
AK Parti il Başkanı Zeki Tosun geçtiğimiz hafta
adaylığını açıklarken, adeta gövde gösterisi yaptı.
AK Parti’nin 3 Zonguldak Milletvekili, ilçe ve belde
belediye başkanları, belde başkanları ve partililer yanındaydı.
Bu demek oluyor ki; teşkilatlar, milletvekilleri ve
belediye başkanları birlik, beraberlik mesajı verdiler kamuoyuna.
Zeki Tosun’un 3’ncü dönemi olacak.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bir sözü vardı;
“Çıraklık, kalfalık ve ustalık dönemi” diye.
İşte Zeki Tosun’un da 3’ncü dönemi, yani ustalık dönemi
olacak ve güçlü bir şekilde milletvekilleri, Belediye başkanları, teşkilatları
ile Zonguldak’a hizmet etmek için Ankara’da daha güçlü olacaktır.
Şu an AK Parti’de tüm küskünlüklerin bittiğinin
göstergesidir.
İl yönetimini 30 kişiden, 40’a çıkması iyi oldu.
İl yönetimini il Başkanı Zeki Tosun hazırlarken 3
milletvekilinin, Belediye başkanlarının görüşlerini alarak geniş kapsamlı bir
liste yapacaktır.
Sonuç; HÜRDÜŞÜN Gazetesi olarak AK Parti Merkez ilçe
kongresi yapıldığında Lokman Gül olarak il Başkanlığı seçiminde “Zeki Tosun
yine AK Parti il Başkanı olacak” diye yazdığımda bazı insanlar bana gülmüştü.
Şimdi ben de o insanlara gülüyorum!
Zeki Tosun her zaman Zonguldak için elinden geleni yapmak
için çalışmıştır.
Kırgınlıklar her dönem, her partide olur.
Hele iktidar partisinde daha fazla olur.
Koskoca iktidar partisinin il başkanlığı kolay değildir.
Şimdi yeni oluşacak il yönetim kurulu listesinde yeni
isimler olacaktır.
Eski yönetimden belki “yoruldum” diyenler çıkacaktır.
Yerlerini yeni yüzlere bırakacaklardır.
Liste açıklandığında her zaman olduğu gibi muhalif
kanatlar meydana çıkacaktır.
Yazılan çizilenler olacaktır.
Zeki Tosun’un 3’ncü dönemi ve kongrenin bir hayli
hareketli geçeceği kesin.
Bu yeni seçilecek yönetim hem Cumhurbaşkanlığı, hem
milletvekilliği seçimi yaşayacaktır.
Ona göre bir yönetim yapılmalı.
Bazı sürprizler kesin olacaktır.
***
ÖMER SELİM ALAN
Zonguldak’ta Ömer Selim Alan’ın Belediye Başkanı olduktan
sonra şehir merkezinde kazılmadık yer kalmadı.
Şu ana kadar mahallelerde ve şehir merkezinde alt yapı,
içme suyu, yağmur suyu, kanalizasyon şebekelerinin değiştirilmesi, sahil
projesi çalışmaları devam ederken, yakında ihalesi yapılacak Lavuar alanı,
Merkez çarşısı projeleri, yeni yapılan cami inşaatı bu projeler bittiğinde
gerçekten şehrin görünümü de değişecek.
Bir de Zonguldak-Kilimli yolu kısalacak olması büyük
tonajlı araçların şehir içine girmeden direk Mithatpaşa tünelinden geçiş
yapacak olması şehir trafiğini bir hayli rahatlatacaktır.
2020 yılı bence Zonguldak’ın altın yıllarından bir yılı,
2021 yılı da birçok projelerin bitiş yılı olur inşallah.
Kim olursa olsun hizmet yapanı takdir etmeliyiz.
Bakın eski Zonguldaklı Bakanlardan Ömer Barutçu, Veysel
Atasoy hala yaptıkları hizmetlerle anılıyorsa bu dönem de uzun zamandır hizmet
görmeyen Zonguldak’ımıza kim hizmet ediyorsa destek olmalıyız.
Her insanın kusurları olabilir. Yanlış yapanı eleştirmek,
uyarmak hakkımızdır ama şu an Belediye Başkanı Ömer Selim Alan uzun yıllar
Zonguldak’ta alt yapı ve çevre ile ilgili düzenlemeleri yapmak için tüm
ekipleri ile gece gündüz çalışıyor.
Başkana köstek yerine destek olmalıyız.
Şu an Belediye Başkanı Ömer Selim Alan Ankara’dan
istediklerini alıyor.
Milletvekilleri ile uyum içinde. Bu yapılanlar Zonguldak
insanı için, bu şehir için yapıyor ve çalışıyor.
Kusurları yok mu, elbette var ama şu an sevabı günahından
çok.
Biraz da büyük marketleri denetlese.
Çünkü vatandaşlar
bu konuda çok şikayetçi.
Bu yapılan hizmetler kişileri değil, şehrin insanlarına
yapılıyor.
Derler ya;
“Ölü rahmet görsün de kimden görürse görsün”
Şu anda Belediye Başkanı Ömer Selim Alan dümenin başında,
bu gemiyi yüzdürecek olan da başkandır.
