
Siber
suçların gerçekleşmeden önlenmesi, maddi-manevi zararın en aza indirgenmesi,
farkındalık ve bilinçlendirme faaliyetleri yapılması amacıyla oluşturulan
Siberay Programı çerçevesinde, Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile kurulan
koordineyle, istekli olan öğrencilere eğitim verilmeye başlanıldı.
Eğitim
kapsamında; 10 Mart 2021 tarihinde 171 öğrenci, 11 Mart 2021 tarihinde 581
öğrenci, 12 Mart 2021 tarihinde 369 öğrenci olmak üzere il genelinde toplam bin
121 öğrenciye Siberay Farkındalık Eğitimi verildi.
Eğitim
verilmesi için planlanan öğrenci sayısı 12 bin olup, hedeflenen öğrenci
sayısına en kısa zamanda ulaşmak için çalışmalara devam edileceği belirtildi.
