
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 4 Haziran Cuma günü
yeni yapılan Uzun Mehmet camisini açmak üzere Zonguldak’a geliyor.
Uzun Mehmet Camisi gerçekten heybetli görüntüsü, mimari
yapısıyla ve çevre düzenlemesiyle hele hele gece görüntüsü ile Zonguldak’a ayrı
bir güzellik kattı.
Uzun Mehmet camisini yapan firma gerçekten kullanılan malzemesiyle, o işçiliği ile tam bir profesyonel firma çok güzel bir eser meydana getirdi.
Zamanında birçok iş yerinin yıkılıp birçok insanın işsiz
kaldığı için karşı çıkmıştık ama eser bitince karşı çıkan birçok kişi ve ben
tamamlanan Uzun Mehmet camisinin o heybetli görüntüsünü, şehrin Uzun Mehmet
camisi ile Zonguldak’ta olduğu gibi tüm Türkiye’de de birçok insanın belki de
Zonguldak’a gelip camiyi gezmek isteyeceğini tahmin ediyorum.
Uzun Mehmet camisi Zonguldak’ın bence önünü açarak,
şehrin modern bir köy görünümünden, eski yıllarda olduğu gibi modern bir şehir
havasına sokacaktır.
Uzun Mehmet camisine Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip
Erdoğan çok önem verdi.
Her fırsatta başta Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum
ve diğer bakanlıklar caminin yapımında Zonguldak’a gelerek, caminin yapımında
ne gerekiyorsa verdiler. Her konuda yüklenici firmaya yardımcı oldular.
Caminin yapımında en karlı Zonguldak Belediye Başkanı
Ömer Selim Alan oldu.
Çünkü Başkan Ömer Selim Alan gerek Cumhurbaşkanı Recep
Tayyip Erdoğan, Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum ile devamlı diyalog
halinde oldu ve bu camiyi fırsata çevirmesini iyi bildi.
Seçimlerde verdiği sözleri yerine getirmek için hem
Cumhurbaşkanından, hem de Çevre ve Şehircilik Bakanı'ndan şehirde yapılacak
hizmetler için tam destek aldı.
Şu ana kadar da istediklerini aldı ve bundan sonra da
alacaktır.
Şehir artık Gazipaşa Caddesi’nden kurtulup sahillere
doğru büyümeye başladı.
Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan Zonguldak’a
geldiğinde uyuyan siyasetçiler, milletvekilleri ve birileri Cumhurbaşkanı’mıza
şehirdeki bazı sorunları da söylemeliler.
Şehrin bürokrasinin çoğu adeta uyuyor, çalışmıyor.
Çalışmaktan çok sosyal medyalarda boy gösteriyor.
Sayın milletvekilleri, siyasiler şimdi Cuma günü
Cumhurbaşkanı’ndan isteme günü.
Uzun zamandır bitmeyen Atatürk Devlet Hastanesi’nin ek
binasının da bir an önce bitirilmesi, spor şehri olan Zonguldak’ımıza modern
bir şehir stadı yapılması, çalışmayan, gitmesi gereken bürokrasiler gitmeli.
AK Parti’de olan iç çekişmelerin son bulması Zonguldak
insanlarına, müteahhitlere Zonguldak ihalelerinde öncülük verilmesi, cezalarını
çekmiş
bazıları Zonguldak’ta bazı iş insanları vatandaşların
sürekli mağdur edildiklerini anlatmalılar.
Birileri çıkıp bu yanlış uygulamalara dur demeliler.
Burası muz cumhuriyeti mi!
Zonguldak uzun zamandır hizmetlere hasret.
İşte fırsat;
Bu fırsat yatırım ve iş olanaklarına çevrilmeli.
xxx
KADEMELİ NORMALLEŞME DÖNEMİ
Dünyanın en gelişmiş ülkeleri ile Türkiye’de de etkili
olan Koronavirüs salgını kapsamında alınan tedbirlere biz vatandaş olarak
uymaya özen gösterdik.
“Maske-mesafe-hijyen” kuralları başta olmak üzere, alınan
her tedbire uyduk.
Uymayanlara elbette gerekli cezai müeyyideler uygulandı.
Yaklaşık 15 ay Türkiye olarak oldukça sıkıntı çektik.
Ekonomik ve sosyal olarak sıkıntılar yaşadık hep
birlikte.
1 Haziran tarihi itibari ile yeni kademeli normalleşme
dönemi başladı.
Uzun süredir kapalı olan birçok mekan artık açılıyor,
uzun süre müşterilerine hasret kalan işyerleri uzun aradan sonra açılıyor.
Aşı uygulaması devam ederken, Haziran ayı sonuna kadar aşı
konusunda ciddi artışlar olması bekleniyor.
Aşı yapıldıktan sonra; yani Temmuz ayı itibari ile belki
maskeleri bile çıkarabiliriz.
Yine de tedbirleri elden bırakmayalım.
Yeniden başa dönmeyelim.
Alınan tedbirlere uyalım.
Hep birlikte 15 ay öncesi yaşantımıza geri dönelim
istiyoruz.
Sağlıklı günler diliyorum.
