
Son zamanlarda Zonguldak’ta iyi şeyler oluyor diye
sevinirken, birden şehirde bir iş insanının intihar etmesiyle soğuk rüzgarlar
esmeye başladı.
Bazı insanlar kendilerini aklamak için meydanlara çıkmaya
başladı.
Birileri kaba kuvvetle, silahla, tehditlerle birilerini
susturma yollarına gitmeye kalkıştılar.
Sonuç; uyuyan devler birden harekete geçti.
Toprak altında nadasa bırakılan gerçekler ortaya çıkmaya
başladı.
Yaşanan intihar olayı artık bizim işimiz değil, emniyet
ve yetkililer gerekli incelemeleri yaptıktan sonra intihar olayının tüm
gerçekleri ortaya çıkacaktır.
Sonuçta; bir genç iş insanı intihar ederken, geride bir
sürü soru işaretleri bıraktı.
Benim işim olan bitenleri yazmak.
Olayları aydınlatmak emniyet ve yetkililerin işi.
***
Zonguldak’a son yıllarda yapılmayan hizmetler, yatırımlar
yapılırken, kamuoyu yapılan yatırımları, projeleri konuşurken basının bir kısmı
yapılan iyi şeyleri gazetelerinin köşelerine taşırken, bir kısım basın da şahsi
kinlerinden dolayı eleştiri yaptılar, yapıyorlar da.
Biz HÜRDÜŞÜN Gazetesi olarak yapılan iyi işlere,
projelere “evet” diyoruz ve yanlış işlere, talanlara, rant çıkarlarına bu
zamana kadar nasıl karşı çıktıysak, bundan sonra da köşemde ve canlı yayınlarda
karşı çıkacağım.
Son günlerde bakıyorum, bazı belediyelerde Belediye
başkanları, Meclis üyeleri oturdukları koltukların sayesinde hem kendilerine,
hem de yandaşlarına çıkar sağlamaya başladılar.
Vatandaşa gelince hak, hukuk, kıyı kenar çizgileri.
Kendilerine gelince
“ben yaptım oldu, bundan sonra da olacak”.
Yok öyle bir dünya.
Beyler; kanunlar, kurallar AK Parti, CHP, MHP, İYİ Parti
ayrımı yapmaksızın uygulanmalı.
Adam Belediye meclisinde her taşın altından o çıkıyor!
Yandaşına kurdurmuş bir şirket belediyenin tüm araç, gereç,
makine kiralama, alım satım tüm işler, kazançlar beyzadenin kasasına giriyor.
Belediye çıkmazda, birçok esnaf belediyeden alacaklarını
tahsil edemezken beyzade belediyeye gelen paradan hemen kendisinin belediyeye
fatura ettiği paraları almakla meşgul.
***
Filyos projesinin sonlarına doğru gelindi. Rantlar
Filyos’a kaymış. Bazı sacayakları Filyos’un en güzel yerlerine binalar, iş
yerleri yapıyorlar.
Kıyı kenar çizgisini takan yok, imarı dinleyen yok.
Kendilerine 10 kat, garibana 3-5 kat.
Sonra da oldubittiye getiriyorlar. Yapılan fazla katlar
da imar barışından faydalanıp oldubittiye getirdiler.
Filyos olmuş bir sacayağı.
Yapılan bu yanlışlıklara kim dur diyecek? Yetkililer ne
zaman harekete geçecek?
Usulsüz binalar, iş yerleri yapıldıktan sonra yıkmak için
bazı Belediye başkanları ihale açıp, ihaleye girmeyen firmaları suçlayan
başkanlar da gördük biz.
Garibana gelince hani bir zamanların “ben kasabanın
şerifiyim” deyip bir gecede kepçeleri sözleşmeleri devam eden bir işyeri
binasını 4 saatte nasıl yıktırmıştı.
Biz bunları da biliyoruz.
Hani Zonguldak’ta bazı intihar olayında, bazı vakalarda
namahrem olan görüntüleri beraber hareket ettiği bazı gazete sahibine servis
ettiğini de biliriz.
Bundan sonra da birçok şeyleri bileceğiz ve yazmaya da
devam edeceğiz beyler!
***
ZONGULDAKSPOR’DA SON DURUM
Zonguldak Kömürspor’da bugün kongre yapılması lazım.
Büyük umutlarla Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz ve
Belediye Başkanı Ömer Selim Alan’ın öncülük ettiği oluşumdan hala bir ses yok.
Vali Beyin geçen hafta kulübün gelir, gider bilançosunu
istemesine rağmen hala bir ses, seda olmaması başkan adayı olarak hazır
bekleyen Alaattin Kurnaz’ın da şevkini kırmış olarak gördüm.
Kongre bugün.
Aday yok, yönetim yok.
Ligler başlayacak futbolcu yok.
Sonuç;
Herkesin umutla beklediği yeni şeffaf bir Zonguldak Kömürspor
yönetimi acaba yine başka bahara mı kaldı?
Kalırsa vay bu eski yönetimin haline.
Sizleri neler bekliyor bir bilesiniz!
