
Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, mahalle
muhtarlarıyla, Belediye Toplantı
Salonu’nda bir araya geldi. Gerçekleştirilen toplantıda mahallelerin sorunları
ve yapılacak olan hizmetler görüşüldü.
Zonguldak Belediye Başkanı Selim Alan sosyal medya
hesabından toplantıya ilişkin yaptığı açıklamada; “Belediyemizin ayrılmaz bir
parçası olan mahalle muhtarlarımız ile bir araya gelerek şehrimizde yapılan
çalışmaları değerlendirdik ve muhtarlarımızın taleplerini dinledik.
Muhtarlarımız ile sürekli istişare halindeyiz. Hep birlikte şehrimize
hizmetlerimizin artarak devam edeceğine inanıyor, vatandaşlarımız ile
belediyemiz arasında köprü vazifesi görerek gayretli çalışmalarını sürdüren tüm
muhtarlarımıza teşekkür ediyorum.”
KAPUZ PLAJINDA İNCELEMELERDE BULUNULDU
Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, mahalle muhtarları ile
yaptığı toplantının ardından Kapuz Plaj tesislerinde incelemelerde bulundu.
Belediye Başkanı Alan yaptığı açıklamada, “Mahalle
muhtarlarımız ile birlikte istişare toplantımızın ardından yenilenen yüzü ile
önceki gün vatandaşlarımızın hizmetine açmış olduğumuz Kapuz Plajı’mızda
incelemelerde bulunduk.
Hep Birlikte Yeni Zonguldak şiarımızla tüm enerjimizi
şehrimize hizmet yolunda sergiliyoruz. Muhtarlarıma katılımlarından dolayı
teşekkür ediyorum.”


