
Zonguldak Valiliği, Siber Suçlarla Mücadele (SİBERAY) kapsamında vatandaşları teknolojik aletlerde zaman yönetimi konusunda uyardı.
Valilik resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla, teknolojik aletlerin gereksiz kullanımı konusunda bilgilendirdi.
Zonguldak Valiliğinden yapılan paylaşımı şöyle; “Siber dünyada zaman yönetimi, amacını önceden belirle, uygun süreyi planla, mola vermeyi unutma, gereksiz kullanımdan uzak dur. Siber dünyanın akışına kapılma! Hayatı Kaçırma!”
