
Zonguldak Belediye Meclisi’nin Kasım dönemi ilk toplantısı Belediye Başkanı Ömer Selim Alan Başkanlığı’nda yapıldı.
Strateji Geliştirme Müdürlüğü’nün 2022 Mali Yılı Performans programı ile Mali Hizmetler Müdürlüğü’nün 2022 Mili Yılı bütçesi ve izleyen iki yıl 2023 ve 2024 yılları tahmini bütçe tasarıları ve 2022 yılı gelir tarifesinin görüşülmesi hakkındaki yazılar okunup oy birliği ile ilgili komisyonlara havale edildi. Bütçe görüşmelerinin 20 gün sürecek olması üzerine bir sonraki Belediye Meclisi toplantısının 18 Kasım Perşembe günü saat 10.00’da toplanması oy birliği ile kabul edildi.
