
Yıllardır Merkez Çarşısı’nın alt katında balıkçılık yapan esnaflar, Merkez Çarşısı’nın yıkım çalışmalarının başlaması ile balık satışlarına çarşı dışında devam ediyor.
Zonguldak’ta yılların balıkçısı Mustafa Avcı, çarşının yıkımı başlamasından bu yana balık satışlarına devam ederken, havaların soğuk ve karlı olmasından dolayı kendi aracının içini hem yazıhane, hem de ısınma amaçlı kullanıyor.
Merkez Çarşısı’nın yıkılması ile vatandaşların günlük balık ihtiyaçlarını karşılayan Mustafa Avcı zor şartlara rağmen satışlara devam ediyor.
Balıkçıların mekanları yıkılınca balık da olmayınca Mustafa Avcı ve ekibi arabanın içinde cay keyfi yapıyorlar.

