BIST 100
13.741,89 -0,86%
DOLAR
46,1186 0,04%
EURO
53,2632 0,13%
GRAM ALTIN
6.313,60 -1,65%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
96,47 -4,59%
BITCOIN
61.611,00 -2,93%
GBP/TRY
61,7223 0,31%
EUR/USD
1,1543 0,08%
BRENT
91,41 -3,01%
ÇEYREK ALTIN
10.322,73 -1,65%
Zonguldak Kapalı
Zonguldak hava durumu
20 °
  • ANASAYFA
  • Genel
  • TUTULMAZ: BÖLGEMİZDE SANATA ÖNEM VEREN DEĞERLİ SANATSEVERLERİMİZ VAR

TUTULMAZ: BÖLGEMİZDE SANATA ÖNEM VEREN DEĞERLİ SANATSEVERLERİMİZ VAR

sergi vali

Zonguldak Devlet Güzel Sanatlar Galerisinde ressam Aysel Özdemir Şık’ın yağlı boya resim sergisinin açılışı yapıldı.

Sergi açılışına, Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz, İl Emniyet Müdürü Fahri Aktaş, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Cezmi Yalınkılıç, MHP  İl Başkanı Varol Demirköse, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Mükerrem Ayçiçek ve yönetim kurulu üyeleri, AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı Ayşe Erbay, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür vekili Veli Köktürk, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Şenol Ayyıldız, İl Kültür Turizm Müdürü Kemal Akçay ve misafirler katıldı.

Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz yaptığı konuşmada, “Aysel Hanım çok amatör ruhla profesyonelce çok güzel işler yaptı. Kendisi açılışı yapar mısınız dediğinde ‘seve seve yaparım’ dedim. Güzel bir emek her emeği belirli bir zaman harcayarak yaptığı için bu emeği karşılıksız bırakmak istemedim. Ben kendisini tebrik ediyorum. Bölgemizde sanata önem veren değerli sanatseverlerimiz var. Her alanda bunları görüyorum onlardan bir tanesi Aysel Hanım, kendisine sabır gösteren eşini tebrik ediyorum” dedi.

Açılan resim sergisinde 45 adet yağlı boya tablosu yer alırken, sergi Cumartesi gününe kadar açık kalacak.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?