
“ÇÖZÜM MASALARDA DEĞİL SOKAKTA OLUR”
CHP İl Başkanı Murat Pulat’ın Zonguldak Belediye Başkanı
Ömer Selim Alan ile belediye çalışmalarına yönelik yaptığı eleştirilere cevap
veren Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) İl Başkanı Zeki Tosun, dertlerin ve
sorunların çözümünün 3-5 kişi ile masalarda değil sokak ve caddelerde olduğunu
dile getirdi.
Tosun açıklamasında şu görüşlere yer verdi; “CHP İl
Başkanı Murat Pulat belli ki yoğun baskılar ve belli odakların zorlamaları
sonucu teşkilatına şirin gözükmek adına belediye başkanımıza kabul etmemizin
mümkün olmadığı eleştirilerde bulunmuş.
Kendisi hiçbir şekilde bize siyaset dersi vermesin, adab-ı muaşeret
kurallarını anlatmaya kalkmasın. Cumhuriyet tarihinin en büyük demokratikleşme
ve değişim hamlesini başlattığımız günden bu yana iktidar olmamız ve
gerçekleştirilen son yerel seçimlerde, yıllarca, Zonguldak’ımızın kıymetli
halkına hak ettiği güzellikleri veremeyen çiftlik gibi yönetilen Belediye
Başkanlığını devralmamızı hala hazmedememiş, şehrimiz için hedeflerimizin
olmasını ve elhamdülillah sorunsuz bir şekilde azimle hedeflerimize ilerliyor
olmamız kendilerini oldukça rahatsız etmiş olmalıdır ki halkımızın hizmetkarı
olan belediye başkanımız hakkında aslı astarı olmayan, içi boş söylemlerde
bulunmuş. Belediye Başkanımız Ömer Selim Alan, göreve başladığı günden bu yana
gerçekleştirmiş olduğu her hizmetin ardından kendisine teşekkür eden
vatandaşlarımıza; Rabbim devletimize zeval vermesin şeklinde cevap verecek
kadar kibirden uzak devletine bağlı bir belediye başkanımızdır.
Dertlerin çözümü, 3-5 partilisiyle kurulan masalar değil
sokaklarda, caddelerdedir diyen Tosun , “Belediye Başkanlığından önce ki
yaşantısında da Kızılay’ımızda yaptıkları ile Zonguldak’ımızın ismini ülkemize
duyurmuş, hemşehrilerimizin teveccühü ile 10 yıllık hizmetsiz geçen yılları
sonlandırmıştır. Sayın İl Başkanı acaba
memleketimizde hangi vatandaşımızı kalben, tevazu ve samimiyetle kucaklamış
derdiyle dertlenmiş? Dertlerin çözümü,
3-5 partilisiyle kurulan masalar değil sokaklarda, caddelerdedir. Sokaklara caddelere çıkmayıp kulaktan dolma
yorumlarla, yaptığımız hizmetleri yorumlayıp siyasi basiretsizlik örneği
göstermiştir. Yıllarca Zonguldak’ımızı yönetip bir çivi dahi çakmayı
beceremeyenlerin şimdi bu yapılan hizmetleri eleştirmesi kendi
beceriksizliklerini örtmek için beyhude bir çabadan başka bir şey
değildir. Bizim yaptıklarımızı ve
yapacaklarımızı sizler hayal bile edemezsiniz.
Artık bütün hemşerilerimizin hizmet almaya başladığı, umutların
yeşerdiği bu pandemi ortamında bile hem hükümetimizin hem de belediyelerimizin
hizmetleri hızlı bir şekilde sürdüğü dönemde bu çıkış manidardır. Bu
hizmetlerden rahatsız olanları kendi haline bırakıyor, halkımıza vermiş
olduğumuz sözleri tutmak adına Teşkilatımızla ve Belediye Başkanlarımızla
birlikte ‘Durmak Yok Hizmete Devam’ diyoruz.”
