
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu bir dizi
ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere Zonguldak’a geldi.
Ziyaretler kapsamında Zonguldak Belediyesi'ne ziyaret
eden Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Belediye Başkanı Ömer
Selim Alan tarafından çiçekle karşılandı.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı
Adil Karaismailoğlu’nun Zonguldak Belediyesi ziyaretine; Zonguldak Valisi
Mustafa Tutulmaz, AK Parti Zonguldak Milletvekilleri Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu,
Hamdi Uçar, AK Parti il Başkanı Zeki Tosun da katıldı.
Zonguldak Belediye Başkanı Ömer
Selim Alan, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’na Zonguldak
Kömürspor forması ve Madenci heykeli hediye etti.
Kendi isminin yazılı oldu forma için teşekkür eden Bakan
Karaismailoğlu "Zonguldak sporu umarız istediğiniz yerlerde
görebilirsiniz" dedi.
Belediye Başkanı Ömer Selim Alan da, “Ulaştırma ve
Altyapı Bakanımız Sn. Adil Karaismailoğlu’nu Belediyemizde ağırlamaktan büyük
mutluluk duyduk. Sayın Bakanımızla şehrimizin geleceğini yakından ilgilendiren
çalışmalarımız üzerine de görüş alışverişinde bulunduk. Kendisine ilgi ve
alakasından dolayı şükranlarımı sunuyorum.” dedi.
Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, Ulaştırma ve
Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’na Belediyenin yaptığı çalışmalar hakkında
bilgi verdi.



