BIST 100
13.694,19 -1,28%
DOLAR
46,0552 0,07%
EURO
53,0887 -0,78%
GRAM ALTIN
6.409,16 -3,23%
FAİZ
43,69 0,90%
GÜMÜŞ GRAM
100,37 -8,23%
BITCOIN
60.599,00 -1,66%
GBP/TRY
61,4726 -0,72%
EUR/USD
1,1522 -0,77%
BRENT
93,09 -2,04%
ÇEYREK ALTIN
10.478,98 -3,23%
Zonguldak Parçalı Az Bulutlu
Zonguldak hava durumu
19 °
  • ANASAYFA
  • Genel
  • BAŞKAN ÖMER SELİM ALAN KOLTUĞU ABDULLAH METE SIBIÇ’A DEVRETTİ

BAŞKAN ÖMER SELİM ALAN KOLTUĞU ABDULLAH METE SIBIÇ’A DEVRETTİ

koltuk

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle, Zonguldak
Belediye Başkanı Ömer Selim Alan Başkanlık makamını Merkez Mimar Sinan İlkokulu
4-A sınıfı öğrencilerinden Abdullah Mete Sıbıç’a devretti. 

Ziyarete İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Harun Akgül,
Mimar Sinan İlkokulu Müdür Yardımcısı Mustafa Alkaya, Öğretmen Gökhan Oğuzhan,
3-B sınıfı öğrencilerinden Ali Rıza Kavak katıldı.

Başkanlık koltuğuna oturan 4. Sınıf öğrencisi Abdullah
Mete Sıbıç birim müdürlerine bazı talimatlar vererek, okul bahçelerine oturma
bankı ve geri dönüşüm kutuları istedi. Belediye Başkanı Dr. Ömer Selim Alan,
okullarda ve mahallelerde geri dönüşüm kutularını çoğaltacaklarını ifade etti.

Atatürk'ün 23 Nisan'ı tüm dünya çocuklara armağan
ettiğini belirten Başkan Dr. Ömer Selim Alan, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün,
bütün dünya çocuklarına armağan ettiği, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk
Bayramını kutlamanın sevinci içindeyiz. Bütün yavrularımızın bayramını
kutluyorum. Geleceğimizin teminatı çocuklarımız, yarınımızın Belediye
Başkanları, Cumhurbaşkanları olacaklardır. Onlarla beraber olmaktan son derece
mutluyum.”şeklinde konuştu.

Konuşmaların ardından, Belediye Başkanı Dr. Ömer Selim
Alan, minik öğrencilere günün anısına çeşitli hediyeler verdi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?