BIST 100
14.044,36 2,19%
DOLAR
46,2644 0,14%
EURO
53,5611 0,01%
GRAM ALTIN
6.254,85 -0,04%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,83 -0,24%
BITCOIN
63.737,00 0,63%
GBP/TRY
62,0963 0,14%
EUR/USD
1,1572 -0,05%
BRENT
87,35 -3,35%
ÇEYREK ALTIN
10.226,67 -0,04%
12 Haziran 2026 - 11:59 SERGİDE BİR ARAYA GELDİLER
11 Haziran 2026 - 19:33 VALİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ YAPTI
11 Haziran 2026 - 11:34 ILIKSU SEFERLERİ BAŞLIYOR
10 Haziran 2026 - 20:39 BAŞKAN ÖZTÜRK’TEN YOĞUN MESAİ
10 Haziran 2026 - 20:30 SORUNLARI DİNLEDİ
Zonguldak Açık
Zonguldak hava durumu
23 °

TRABZON’DA BULUŞTULAR, YAYLAYA ÇIKTILAR

trabazon

AK Parti Genel Merkezi tarafından 15-16 ve 17 Ekim’de Ordu’da gerçekleştirilen "AK Parti Yerel Yönetimler Bölge Toplantısı"na katılan Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, Kozlu Belediye Başkanı Ali Bektaş ve Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun toplantı bitimi sonrasında Trabzonspor-Fenerbahçe maçını izlemek için Trabzon’a gittiler.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Danışmanı Adnan Gül’ü de ziyaret eden Alan, Bektaş ve Altun sabah kahvaltı sonrası Trabzon’un ilçesi Çaykara ve Trabzon’un dünyaca ünlü Uzungöl’ü de ziyaret ettiler.

Ordu’da yapılan toplantı sonrası hem maç keyfi, hem de Trabzon’un doğa harikası Uzungöl’ü de görme fırsatı bulan Belediye Başkanları büyük bir moralle Zonguldak’a dönerek çalışmaya başladılar.

O kadar çalışmaya rağmen biraz da kutsal toprakları ziyaret onlara iyi gelmiştir!

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?